... یک جور اتاقک چرخ دار بود . در ابعاد یک کانتینر و به همان اندازه محکم . ارابه ایی که بعد از خاکستر شدن شعبه وظیفه ، به آن پناهنده شده بودیم . هنوز آتش قضیه را جدی نگرفته بود که تمام پرونده ها را کِش رفتیم . در نهایت مدارک سربازانِ قبل از 80 طعمه حریق شد . همان ها که خشت خشت شعبه وظیفه را بالا برده بودند . و حالا این خاکستر رُم بود ، به جا مانده از آتش صلیب به دوشان ...
قطعه نگاری

نصف النهار گمشده...
ما را در سایت نصف النهار گمشده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: شنبه 15 دی 1397 ساعت: 2:18